Google AdWords - Lønnsom annonsering

Google er i dag verdens største søkemotor, med over 40 000 søk i sekundet på verdensbasis. Det er kvaliteten på søkeresultatet som gjør at Google har så mange brukere. I Google AdWords kan du kostnadseffektivt annonsere dine produkter og tjenester med med hjelp av søkeord, bilde og bannerannonser, video på YouTube, mobilapp, Gmail-anonnser, Google Shopping og mye mer. Listen er lang! Markedsføring skal lønne seg, og det er vanskelig å finne en mer effektivt, fleksibelt og lønnsom annonsekanal enn Google AdWordss. Her sørger du for å nå frem til de riktige personene på det riktige tidspunktet. Du kan målrette deg mot de som aktivt leter etter produktene eller tjenestene dine. Du kan for eksempel velge å annonsere mot et spesifikt kjønn, alder eller område. Det beste med det hele er at du kun betaler når kundene klikker på annonsen, eller ringer deg. Du betaler derfor ingenting før markedsføringen fungerer.

Google er svært opptatt av å gi brukerne sine relevante søkeresultater, derfor bruker over 90% nordmenn Google. I Norge er vi så glad i Google at vi gjør over 50 milioner søk hver dag. Uansett om du er på jakt etter nye kunder, flere besøkende på nettsiden din, eller vil øke bedriftens omsettning, er det viktig at nettopp dine tjenester blir sett. Har du tenkt på hvilke ord potensielle kunder søker etter dersom de leter etter noe du tilbyr? Kommer du da opp som et alternativ?

Kunnskap, kampanjestyring og erfaring er nøkkelen til en god kampanje. Dette er hvor Designik kommer inn. Det handler ikke om å betale for topplasseringen, men å ha de mest relevante annonsene. Da vil du automatisk få en bedre plassering og betale mindre per klikk. Kvaliteten på din annonse er veldig viktig for Google.

Google AdWords - Lønnsom annonsering

Google er i dag verdens største søkemotor, med over 40 000 søk i sekundet på verdensbasis. Det er kvaliteten på søkeresultatet som gjør at Google har så mange brukere. I Google AdWords kan du kostnadseffektivt annonsere dine produkter og tjenester med med hjelp av søkeord, bilde og bannerannonser, video på YouTube, mobilapp, Gmail-anonnser, Google Shopping og mye mer. Listen er lang! Markedsføring skal lønne seg, og det er vanskelig å finne en mer effektivt, fleksibelt og lønnsom annonsekanal enn Google AdWords. Her sørger du for å nå frem til de riktige personene på det riktige tidspunktet. Du kan målrette deg mot de som aktivt leter etter produktene eller tjenestene dine. Du kan for eksempel velge å annonsere mot et spesifikt kjønn, alder eller område. Det beste med det hele er at du kun betaler når kundene klikker på annonsen, eller ringer deg. Du betaler derfor ingenting før markedsføringen fungerer.

Google er svært opptatt av å gi brukerne sine relevante søkeresultater, derfor bruker over 90% nordmenn Google. I Norge er vi så glad i Google at vi gjør over 50 milioner søk hver dag. Uansett om du er på jakt etter nye kunder, flere besøkende på nettsiden din, eller vil øke bedriftens omsettning, er det viktig at nettopp dine tjenester blir sett. Har du tenkt på hvilke ord potensielle kunder søker etter dersom de leter etter noe du tilbyr? Kommer du da opp som et alternativ?

Kunnskap, kampanjestyring og erfaring er nøkkelen til en god kampanje. Dette er hvor Designik kommer inn. Det handler ikke om å betale for topplasseringen, men å ha de mest relevante annonsene. Da vil du automatisk få en bedre plassering og betale mindre per klikk. Kvaliteten på din annonse er veldig viktig for Google.